<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7120178277235107182\x26blogName\x3dPinky\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sweet-pinky-pinky.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sweet-pinky-pinky.blogspot.com/\x26vt\x3d4739234857085122654', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Good Day (Happy)
Thursday 15 December 2011 7:30 am
0 comment(s) | add a comment. | TOP


Hallo semua.. malam nie saya happy sangaaaaaaatttttttt-sangaaaaaaaaaaatttttttt. haha..NAK TAHU KENAPA??  ternyata seseorang yang saya suka dan saya puja chat dengan saya dalam Facebook .. hehe, ternyata apa yang saya impi2kan selama ini jadi kenyataan. Hermm,dulu ada dia chat saya dalam Fb tapi saya tak pernah layan langsung, sebab saya fikir mungkin lelaki gila yang ganggu saya tengah syok online..

Tapi tadi, ada dia chat dengan saya.. Saya layan jer laa.. Pastu saya pun tengok laa pic dia.. Jeng2, tak sangka pulak dia yang chat dengan saya selama ini yang saya tak pernah layan langsung .. Nak tahu tak bila first time saya jumpa dia? Mesti korang nak tahu kan.. Nie saya cerita sikit macam mana saya jumpa dengan dia.. Dulu, time saya dan kawan saya Umiee dan Yoona jalan-jalan pusing satu kampung. Saya tak sengaja jumpa dengan dia. Sejak tu laa saya asyik teringat2kan dia.. haha ^^ Lagi pun, kalau saya jalan-jalan dengan kawan saya, dia sering ganggu saya.. Sweet kan.. 

Tapi tadi dia chat dengan saya, saya rasa macam bermimpi jerr. Dia cakap larr, selama nie dia cari saya and cakap macam-macam larr. Terujanya saya, rasa terbang di awangan jerr..haha. Dia call saya.. Yang buat saya happy giler, dia tiba-tiba ajak saya keluar dengan dia esok.. Saya pun cakap " tanya dengan ayah saya dulu, kalau boleh keluar tak dengan dia" lepas tu dia pun ketawa.. Lembut nya suara dia ketika ketawa..

Tapi sekarang, tak sama lagi dengan apa yang saya rasa dulu.. Hati manusia boleh berubah bila-bila masa kan?? Sekarang saya tak lagi suka sangat kat dia.. Sebab sekarang saya mahu tumpukan perhatian dengan pembelajaran saya.. Tahun depan saya akan menduduki peperiksaan SPM. Saya tak nak couple-couple dahulu, nanti entah kemana hasil pembelajaran saya nanti. Sia2 jer mak ayah saya hantar saya ke sekolah.. Hermm.. Kalau ada jodoh , dia akan datang sendiri kan. Tak usah nak cari-cari.. Jodoh takkan kemana pun..
Setakat nie jer, entry saya malam nie..  K Bye





You've visited to sweet-pinky-pinky.blogspot.com.
Click follow to read for her latest updates about her blog! It will appear right in your blogger dashboard.

Screen size 1024 x 768
Best viewed in Google Chrome.
My personal site.
 Strangers!!
A Little Girl

My Name is Nyniey . A 17 Years Old Girls From Malaysia and I was Born in Kuching, Malaysia . My Birthday is 29 May 1995 . Also love making friend and I love Blogging, cute items and K-pop ..

Followers.
Shout Here
Please leave Your Comment Here~ Foul Language are not allowed !

Design by Sweet Pinky 90/95 © all rights reserved - powered by blogger. Older Newer